Jump to content

Προσχέδιο Νόμου Υπουργείου Υγείας για τις ιατρικές ειδικότητες


Recommended Posts

Παραίτηση-βόμβα Λοβέρδου

Δημοσίευση 09/05/2011 13:33 Ανανέωση 09/05/2011 13:36

Στη διάθεση του πρωθυπουργού έθεσε πριν από λίγο την παραίτησή του ο υπουργός Υγείας κ. Ανδρέας Λοβέρδος!

capital.gr

Το Βημα

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

  • Απαντήσεις 2,3k
  • Created
  • Last Reply

Συγκέντρωση Νέων Ιατρών στο Υπουργείο Υγείας και συμμετοχή στην Απεργία

Τετάρτη, 11 Μάιος · 10:30 π.μ. - 1:30 μ.μ.

Η συμμετοχή ΟΛΩΝ είναι επιβεβλημένη!

Δεν υπάρχουν δικαιολογίες μόνο συνενοχή...

Κρίνεται το μέλλον μας...

Ας γίνει επιτέλους η αρχή των κινητοποιήσεων!

Τέρμα στους επαναστάτες του πληκτρολογίου και του διαδικτύου!

Η απεργία δεν είναι αργία, είναι φυσική παρουσία στις συγκεντρώσεις...

Ενημερώστε, ξεσηκώστε συναδέλφους... Δεν περισσεύει κανείς!

ΚΙνημα Νέων Ιατρών

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

«Δεν έχω θέση σε νεφελώδεις και αντιφατικές πολιτικές» τόνισε ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος, κατά την διάρκεια συνέντευξης Τύπου και έθεσε εαυτόν στη διάθεση του πρωθυπουργού, επισημαίνοντας ωστόσο ότι δεν πρόκειται για παραίτηση.

από tromaktiko blog

Ρουκέτα Λοβέρδου με... μισή παραίτηση

Προτείνει αυξημένη πλειοψηφία για το πρόγραμμα της περιόδου 2012-2015

Τελευταία ενημέρωση: 16:24 Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Τον εαυτό του «στη διάθεση του πρωθυπουργού» έθεσε ο Ανδρέας Λοβέρδος, αφήνοντας αιχμές για τον μηχανισμό λήψης αποφάσεων της κυβέρνησης, την πρωτοκαθεδρία του υπουργού Οικονομικών σε αυτόν, αλλά και την απροθυμία συναδέλφων του να ακολουθήσουν την πολιτική γραμμή που έχει χαραχθεί.

Κατά τη διάρκεια εφ' όλης της ύλης συνέντευξης τύπου για τα πεπραγμένα στο υπουργείο Υγείας, ζήτησε την ψήφιση του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος από αυξημένη πλειοψηφία, αντί της απλής πλειοψηφίας των 151 βουλευτών, καθώς και την έγκριση του επικαιροποιημένου μνημονίου από το σύνολο του υπουργικού συμβουλίου.

Ο Αν. Λοβέρδος έκανε αναφορά στη φράση του πρωθυπουργού ότι θα συνεχίσει τη μάχη με όσους έχουν πάρει την απόφαση να παλέψουν μαζί του. "Ενοχικές στάσεις και αμφισημίες δεν χωρούν. Ο επαναπροσδιορισμός των μαχητών στην πρώτη γραμμή πρέπει να γίνει σήμερα κατά κυριολεξία", ανέφερε.

Σχολιάζοντας τις συζητήσεις στην Ευρώπη για την πορεία της Ελλάδας, είπε πως αυτές στηρίζονται στη στάση κομμάτων και ορισμένων ομάδων, "που μιλούν για απροθυμία των Ελλήνων και των Ελληνίδων" στη στήριξη των μεταρρυθμίσεων.

"Σε νεφελώδεις και αντιφατικές πολιτικές δεν έχω θέση. Σε κάθε περίπτωση είμαι στη διάθεση του πρωθυπουργού", υπογράμμισε.

Γ. Πεταλωτής: Δεν υπάρχει θέμα παραίτησης

Ερωτηθείς για τις δηλώσεις του υπουργού Υγείας, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ανέφερε ότι δεν τίθεται ζήτημα παραίτησής του. Ο Γ. Πεταλωτής δήλωσε ότι ο υπουργός κάνει "σημαντική δουλειά", η οποία "κάθε άλλο παρά παραίτηση μαρτυρεί".

Επιχείρησε να υποβαθμίσει τα λεγόμενα του Αν. Λοβέρδου, εντάσσοντας τα στο πλαίσιο κατάθεσης προτάσεων από τους υπουργούς.

"Οι υπουργοί είναι γόνιμο να καταθέτουν τις προτάσεις και απόψεις τους και να υπάρχει διάλογος, οι αποφάσεις όμως λαμβάνονται στο Υπουργικό Συμβούλιο όπου διαμορφώνεται κοινή συνισταμένη", είπε.

από Εnet

κοινώς, πάλι παιχνίδι με εντυπώσεις και τσεκάρισμα αντιδράσεων...

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Ο πρωθυπουργός έχει καταντήσει ένα ανδρίκελο. Ο άλλος του πετάει στα μούτρα ότι εφαρμόζει ομιχλώδεις τακτικές και τον αδειάζει δημόσια για την αποτελεσματικότητα των επιλογών του και αυτός πέρα βρέχει. Αρκείται στο να βάλει τον μπούλη Πεταλωτή να υποβαθμίσει και αυτό το ζήτημα, όπως άλλωστε και το ότι μηχανοραφούσε στα κρυφά και στον λαό έλεγε πίπες.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

«Δεν έχω θέση σε νεφελώδεις και αντιφατικές πολιτικές» τόνισε ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος, κατά την διάρκεια συνέντευξης Τύπου και έθεσε εαυτόν στη διάθεση του πρωθυπουργού, επισημαίνοντας ωστόσο ότι δεν πρόκειται για παραίτηση.

από tromaktiko blog

Ποιος έκανε γαργάρα το άνοιγμα του επαγγέλματος των φαρμακοποιών; Λέω γω τώρα...

Όσο για την παραίτηση, κάθε τόσο η ίδια καραμέλα. Σιγά μη χάσει η Βενετιά βελόνι!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΝΕΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΜΑΖΕΥΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΘΛΙΟΥ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟΥ.ΠΡΟΩΘΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

http://www.gopetition.com/petitions/οχι-στο-προσχεδιο-εκπαιδευσησ.html

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Συλλογή Ηλεκτρονικών Υπογραφών από το ΚΙΝΙ

ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ

ΕΔΩ

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

ΠΑΤΑΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ...Ψηφίζουμε τώρα για την αντίθεσή μας με το προσχέδιο

Τέρμα τα λόγια, η απάντηση στους λογιστές-λαμόγια που μας κυβερνάνε ξεκινά με την ψήφο μας σήμερα!!!

Δεν μας υπολόγισαν αλλά θα μας βρουν μπροστά τους!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Όλα τα ονόματα υπάρχουν καταγεγραμμένα αλλά δεν φαίνονται δημόσια αν δεν το επιθυμεί ο υπογράφων.

Το κάναμε έτσι για να μπορείς να υπογράψεις και εσύ ανώνυμα χωρίς να φοβάσαι μετά το κράξιμο εδώ μέσα.

Πρόσεξε γιατί λαγωνικά υπάρχουν πολλά και μπορεί να ανακαλύψουν και εσένα!

Χαλάρωσε τώρα λίγο και πάνε για ύπνο, δεν χρειάζεται να διαβάσεις οξεοβασική για τις εξετάσεις!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Επερωτηση χθες του Ε. Νασιωκα για το επιμαχο θεμα

Συνεχίζουμε με την υπ’ αριθμό 841/3-5-2011 επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή του Πανελλήνιου Σοσιαλιστικού Κινήματος κ. Έκτορα Νασιώκα προς τον Υπουργό Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης σχετικά με την εκπαίδευση ιατρών, νοσηλευτών και εργαζομένων στο χώρο της υγείας.

Στην ερώτηση του κ. Έκτορα Νασιώκα θα απαντήσει ο Υφυπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης κ. Αηδόνης, αφού πρώτα ο κ. Νασιώκας μας παρουσιάσει την ερώτηση.

Ορίστε, κύριε Νασιώκα, έχετε το λόγο.

ΕΚΤΟΡΑΣ ΝΑΣΙΩΚΑΣ: Ευχαριστώ πολύ, κυρία Πρόεδρε.

Κύριοι συνάδελφοι, κύριε Υπουργέ, ο χώρος της υγείας αντιμετωπίζει προβλήματα, ελλείψεις, δυσκολίες και αυτές οι δυσκολίες θα επιδεινωθούν το επόμενο διάστημα.

Γνωρίζω πολύ καλά, κύριε Υπουργέ, ότι πριν δεκαεννιά μήνες παραλάβατε ένα χώρο σε δύσκολη κατάσταση. Είχε πάντα αδυναμίες, στρεβλώσεις, εγγενείς αδυναμίες και το τελευταίο διάστημα είχε εκτροχιαστεί και σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση προσετέθη και η αναγκαιότητα να λειτουργήσει ο χώρος με πολύ λιγότερα χρήματα. Εκ των πραγμάτων, λοιπόν, είναι δύσκολα.

Προσπαθούμε, λοιπόν, τώρα σε αυτές τις συνθήκες να διατηρήσουμε ένα ανεκτό επίπεδο λειτουργίας των υπηρεσιών υγείας και του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα και αυτό είναι δύσκολο. Υπάρχουν, όμως, τομείς στους οποίους έπρεπε ή πρέπει ή μπορεί η Κυβέρνηση να πρωταγωνιστήσει και για να κρατήσει και το επίπεδο. Ένας τομέας είναι η εκπαίδευση των εργαζομένων στο χώρο της υγείας. Αυτός δεν θέλει πολλά χρήματα, όχι βέβαια ότι δεν θέλει καθόλου χρήματα. Αλλά τι συμβαίνει σήμερα; Δεν υπάρχει συνολικό σχέδιο για την εκπαίδευση των γιατρών, των νοσηλευτών και των άλλων εργαζομένων. Επαφίεται στις πρωτοβουλίες κάποιων ή στον ιδιωτικό τομέα, στις φαρμακευτικές εταιρείες.

Η ειδικότητα των γιατρών είναι στο αναχρονιστικό σύστημα, σε αυτές τις λίστες τις «λίστες της ντροπής». Είμαστε η μόνη χώρα που περιμένουν με επετηρίδα να ειδικευτούν οι γιατροί. Σε καμία άλλη χώρα στην Ευρώπη δεν γίνεται αυτό χωρίς εξετάσεις ή αξιολόγηση.

Τρίτον, το 50% περίπου των νοσηλευτών του δημόσιου συστήματος υγείας, κύριε Υπουργέ, είναι διετούς εκπαίδευσης και ως εκ τούτου δεν δικαιούνται να κάνουν όλες αυτές τις δουλειές, που εκ των πραγμάτων κάνουν κι εμείς δεν κάνουμε μια εκπαίδευση για να τους αναβαθμίσουμε.

(Στο σημείο αυτό κτυπάει το κουδούνι λήξης χρόνου ομιλίας του κυρίου Βουλευτή)

Τελειώνω, κυρία Πρόεδρε.

Και το τελευταίο είναι ότι δεν υπάρχει ενιαίο σχέδιο εκπαίδευσης, μετεκπαίδευσης, δια βίου εκπαίδευσης. Εάν συνυπολογίσουμε ότι και η προπτυχιακή εκπαίδευση όλων αυτών δεν είναι επαρκής λόγω του πληθωρισμού, καταλαβαίνουμε ότι μπορούμε σήμερα εκεί να παρέμβουμε.

Άρα το ερώτημα, κύριε Υπουργέ, είναι: Θα κάνετε εξετάσεις για την ειδικότητα των γιατρών; Θα κάνετε πρόγραμμα, ούτως ώστε οι νοσηλευτές που είναι διετούς εκπαίδευσης με ταχύρυθμο, να έχουν τις δυνατότητες τριετούς για να λειτουργήσει το σύστημα; Θα κάνετε ενιαίο πρόγραμμα εκπαίδευσης των γιατρών, των νοσηλευτών, των άλλων εργαζομένων στα νοσοκομεία; Αν είναι να το κάνουμε, πρέπει να το πούμε. Αν δεν πρόκειται να το κάνουμε, να πούμε ότι εμείς διαχειριζόμαστε μόνο οικονομικά το σύστημα και προσπαθούμε να περιορίσουμε τα οικονομικά, τις σπατάλες, να το εξορθολογήσουμε και ως εκ τούτου μόνο με αυτό να προσπαθήσουμε να λειτουργήσουμε το σύστημα.

Ευχαριστώ πολύ, κύριε Υπουργέ, και περιμένω την απάντησή σας.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Βέρα Νικολαΐδου): Το λόγο έχει ο Υφυπουργός Υγείας κα Κοινωνικής Αλληλεγγύης κ. Αηδόνης.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΗΔΟΝΗΣ (Υφυπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης): Ευχαριστώ, κυρία Πρόεδρε.

Κύριε συνάδελφε, είναι αλήθεια ότι όταν και εφόσον κάνεις πολιτική εκ των πραγμάτων μπορείς να αναπτύξεις και πεδία που δεν είναι και κοστοβόρα, μεταξύ αυτών και αυτό που πριν από λίγο περιγράψατε.

Έχω την τύχη, όμως, εδώ σήμερα να είμαι μαζί με την κα Ξενογιαννακοπούλου -της οποίας της είχατε θέσει, αν δεν κάνω λάθος, από το αρχείο στις 16-2-2011 σχεδόν την ίδια ερώτηση περίπου που αφορά την εκπαίδευση…

ΕΚΤΟΡΑΣ ΝΑΣΙΩΚΑΣ: Την ίδια, αλλά έφυγε η κυρία Υπουργός και η ερώτηση έμεινε.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΗΔΟΝΗΣ (Υφυπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης): Είναι ευχάριστο που αποδεικνύει η πολιτεία, επιτέλους, ότι υπάρχει μια συνέχεια και μάλιστα ότι έχει κάποια σχέση με τα χρονοδιαγράμματα, όπως ακριβώς τα είχε θέσει τότε η κυρία Υπουργός.

Είχε σταθεί τότε, η κυρία Ξενογιαννακοπούλου -και δράττομαι της ευκαιρίας που είναι παρούσα- πάνω σε τρεις κατευθύνσεις. Πρώτα απ’ όλα, για τη δημιουργία μιας Διυπουργικής Επιτροπής με εκπροσώπους των Υπουργείων για να δουν το θέμα της δια βίου εκπαίδευσης των επαγγελμάτων στο χώρο της υγείας, όπως επίσης, και για τις δυνατότητες που υπάρχουν μέσα από το Υπουργείο Υγείας για να αναπτυχθούν πολιτικές μέσα από το ΕΣΠΑ, που αφορούν πάλι το ίδιο κομμάτι. Και ένα τρίτο θέμα έχει να κάνει με τη Σχολή Δημόσιας Υγείας, έτσι ώστε να υπάρχουν σκέψεις και προτάσεις από την πλευρά της, για να δούμε πώς μπορούμε να πάμε σε μια πολιτική, η οποία αφορά το συγκεκριμένο πλαίσιο.

(ML)

(EP)

Σε ό,τι αφορά, λοιπόν, το πρώτο θέμα που έχει να κάνει με το Υπουργείο Παιδείας, είναι αλήθεια ότι το Σεπτέμβρη του 2010 ψηφίστηκε ο ν. 3879 όπου μέσα από εκεί μεταφέρονται όλες οι αρμοδιότητες του Οργανισμού Επαγγελματικής Κατάρτισης και πηγαίνουν για πρώτη φορά στη Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης. Μέσα από εκεί πια και με την τελευταία συνεδρίαση η οποία έγινε το Φεβρουάριο του 2011, έχουν δοθεί οι γενικές κατευθύνσεις για το πώς θα μπορέσουμε να παράξουμε μια ουσιαστική πολιτική στο κομμάτι της δια βίου μάθησης. Βέβαια αυτό είναι μια αρμοδιότητα που δεν είναι δικιά μας, είναι ο κ. Πανάρετος εδώ πέρα και είναι ο καθ’ ύλην αρμόδιος Υπουργός για να μπορέσει να δώσει σε μια άλλη ερώτησή σας το πλαίσιο της πολιτικής και το τι σκέφτεται να κάνει το Υπουργείο Παιδείας πάνω σ’ αυτό το κομμάτι.

Εκείνο το οποίο όμως μπορώ να πω εγώ από την πλευρά μας είναι ότι στο Μνημόνιο συνεργασίας το οποίο έχουμε σχεδόν ετοιμάσει και που είναι έτοιμο απλά κάποιες λεπτομέρειες υπάρχουν, ένα κομμάτι που μας απασχολεί είναι ακριβώς αυτό το θέμα. Αφορά, λοιπόν, και την εκπαίδευση των επαγγελμάτων υγείας έτσι ώστε να μπορούμε πραγματικά μέσα στα νοσοκομεία, μέσα στις μονάδες υγείας να έχουμε ανθρώπους οι οποίοι θα είναι σίγουρα υψηλά καταρτιζόμενοι συνεχώς, αλλά παράλληλα θα βάζουμε αυτό το θέμα που έχει να κάνει με το θέμα των ειδικοτήτων.

Τώρα, στο δεύτερο πλαίσιο που αφορά το τι έκανε το Υπουργείο Υγείας μέσω του ΕΣΠΑ, εδώ πέρα βλέπουμε ότι για πρώτη φορά υπάρχει έγκριση δύο δράσεων και συγκεκριμένα δύο χιλιάδων οικογενειακών γιατρών, εκπαίδευση για την ενδυνάμωση του επαγγελματιών συστήματος πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, ύψους 5 εκατομμυρίων ευρώ, όπως επίσης και μια δεύτερη δράση που αφορά που αφορά την εκπαίδευση δυόμισι χιλιάδων επαγγελματιών υγείας για την παροχή υπηρεσιών πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας. Αυτό γίνεται για πρώτη φορά.

Αντιλαμβάνεστε λοιπόν, ότι είναι ένα έργο το οποίο είναι πάρα πολύ μεγάλο, είναι ένα έργο το οποίο θα δώσει και θα δημιουργήσει αποτελέσματα, αλλά σίγουρα δεν λύνει τα επιμέρους προβλήματα.

Στο τρίτο θέμα που έχει να κάνει με τη συνεργασία που αφορούσε τη Σχολή Δημόσιας Υγείας, είναι αλήθεια ότι υπάρχει ένα ολόκληρο πόρισμα το οποίο έχει τη μορφή προσχεδίου νόμου. Βέβαια εμείς δεν ζητήσαμε προσχέδιο νόμου από τη Σχολή Δημόσιας Υγείας, από το ΚΕΣΥ συγκεκριμένα, ζητήσαμε τις προτάσεις τους γιατί την ευθύνη της νομοθεσίας την έχει πάντοτε αυτός ο οποίος κυβερνά. Εκ των πραγμάτων εκείνο που θέλαμε εμείς από το συγκεκριμένο γνωμοδοτικό όργανο είναι να υπάρχει μια γνωμάτευση η οποία θα έχει να κάνει με το πλαίσιο, όπως ακριβώς το βάζει. Δυστυχώς αυτό δεν έγινε. Έχουμε μπροστά μας ένα προσχέδιο νόμου. Αυτό δεν σημαίνει τίποτα βέβαια. Το ζήτημα είναι ότι αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να δώσουμε ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα πάνω στο οποίο εμείς θα είμαστε απόλυτα πειστικοί απέναντί σας.

Η σημερινή ημερομηνία για την οποία μιλάμε, δεν αποτελεί μια προτεραιότητα, γιατί δεν υπάρχει η δυνατότητα να ανοίξουμε την υπόθεση του διαλόγου. Καταλαβαίνετε ότι αυτή τη στιγμή είμαστε σε μια διαδικασία διαλόγου που αφορά τις συγχωνεύσεις και εκ των πραγμάτων αντιλαμβάνεστε και εσείς ότι το πολιτικό προσωπικό έχει εξαντληθεί τουλάχιστον μέχρι τέλος Ιουνίου με αυτή την υπόθεση. Είναι αδύνατον να μπορέσουμε να προλάβουμε να κλείσουμε ένα κεφάλαιο το οποίο θεωρώ ότι η ελληνική κοινωνία είναι απόλυτα προσανατολισμένη σ’ αυτό. Στο επόμενο διάστημα όμως είναι κάτι το οποίο μας ενδιαφέρει και μας απασχολεί, γιατί αντιλαμβανόμαστε και εμείς ότι αυτή η άθλια υπόθεση αναμονής των τεσσάρων έως έντεκα ετών για να μπορέσει να πάρει κάποιος ειδικότητα, είναι κάτι το οποίο πρέπει να κλείσει ως κεφάλαιο και πιστεύω ότι αυτή η Κυβέρνηση θα προλάβει να το κλείσει.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Βέρα Νικολαΐδου): Ο ερωτών Βουλευτής κ. Νασιώκας έχει το λόγο.

ΕΚΤΟΡΑΣ ΝΑΣΙΩΚΑΣ: Κύριε Υπουργέ, ευχαριστώ πολύ.

Τα παρακολουθώ όλα αυτά και πραγματικά γίνονται πράγματα σε δύσκολες συνθήκες. Πρέπει να γίνουν και πιο έντονα και πιο ολοκληρωμένα. Εγώ όμως θα πρότεινα, κύριε Υπουργέ, σ’ αυτό το δύσκολο χρονοδιάγραμμα η πολιτική ηγεσία προσπαθεί να πετύχει ένα σύστημα υγείας με συγχωνεύσεις νοσοκομείων και καλύτερη λειτουργικότητα, να εντάξει σε πρώτη προτεραιότητα και την εκπαίδευση. Αυτό μπορεί να το κάνετε, κύριε Υπουργέ, με τον εξής τρόπο: Υπάρχει ένα σχέδιο νόμου το οποίο ετοιμάστηκε για πολλά χρόνια από όλη την επιστημονική κοινότητα, το οποίο ήρθε στη Βουλή, πέρασε στην Επιτροπή σχεδόν ομόφωνα, το Γενάρη του 2004 και δεν έφτασε στην Ολομέλεια λόγω εκλογών. Έκτοτε αγνοείτε η τύχη του. Αυτό λύνει συνολικά το θέμα της εκπαίδευσης. Είναι ο λεγόμενος νόμος Στεφανή, που δεν έγινε ποτέ. Είχε δουλέψει ο κ. Λαμπίρης που τώρα είναι διοικητής στο «Αττικό», ιδιαιτέρως, ως Πρόεδρος τότε του ΚΕΣΥ. Αυτό θα σας έλυνε ένα πολύ σημαντικό θέμα. Γιατί θα σας το έλυνε; Διότι, πρώτον, θα έλυνε το θέμα των εξετάσεων στην ειδικότητα, που είναι αναγκαίο, αφού φυσικά υπάρξει ένα μεταβατικό στάδιο. Γιατί δεν θα γίνουν ξαφνικά από την Επετηρίδα, από τη λίστα που περιμένουν όλοι οι συνάδελφοι γιατροί, να πάμε απότομα σε εξετάσεις. Θα έχει ένα μεταβατικό στάδιο ενός αριθμού που θα μπαίνουν από τη λίστα, μέχρι να εξορθολογιστεί το σύστημα.

(SS)

(ML)

Γιατί αυτό θα λύσει τις αντιπαραθέσεις και τριβές που υπάρχουν μεταξύ των ειδικοτήτων, γιατί θα είναι ενιαίο το σχέδιο ειδίκευσης κάθε γιατρού, στην ειδικότητά του.

Και ένα ακόμη και πιο σημαντικό -και συνδέεται με τις συγχωνεύσεις- είναι γιατί η εκπαίδευση έχει και μία άλλη δυσκολία: θέλει έμπειρους γιατρούς, πανεπιστημιακούς δασκάλους να πρωταγωνιστήσουν στην εκπαίδευση πέρα από το σχέδιο, που θα γίνει από εσάς και που θα εγκριθεί στη Βουλή και θα ισχύσει σε όλο το Σύστημα Υγείας, και στο δημόσιο και στο ιδιωτικό.

(Στο σημείο αυτό χτυπάει προειδοποιητικά το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του κυρίου Βουλευτή)

Έτσι οι συγχωνεύσεις των νοσοκομείων θα έχουν ένα νοσοκομείο αναφοράς, ένα πανεπιστημιακό νοσοκομείο, για την εκπαίδευση, πέρα την άλλη λειτουργία και από εκεί θα ξεκινάει και εκεί θα καταλήγει, αφού θα ανακυκλώνεται σε όλο τον κύκλο των νοσοκομείων, η εκπαίδευση.

Οι ειδικευόμενοι γιατροί που θα επιτυγχάνουν με τις εξετάσεις -και για ένα διάστημα μεταβατικό θα μπαίνουν και από τη λίστα- όταν θα ορίζονται για να κάνουν ειδικότητα, δεν θα ορίζονται μόνο σε συγκεκριμένο νοσοκομείο, αλλά στον κύκλο αυτών των νοσοκομείων και έτσι με ένα rotation ούτε διακοπές θα έχουμε, ούτε ελλείψεις, ούτε δυσκολίες. Και βεβαίως οι καλύτεροι θα επιβραβεύονται και οι λιγότερο καλοί, θα δυσκολεύονται να κάνουν ειδικότητα.

Αυτό πρέπει να γίνει οπωσδήποτε για να ανέβει και ποιοτικά το σύστημα: και θα αξιολογηθεί το σύστημα και θα προχωρήσουν οι καλύτεροι και θα έχουμε εξειδίκευση και εκπαίδευση συντονισμένη, όπως έχουν όλα τα κράτη της Ευρώπης.

(Στο σημείο αυτό χτυπάει το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του κυρίου Βουλευτή)

Πιστεύω ότι πρέπει να το εντάξετε ως πρώτη προτεραιότητα, μαζί με όλα τα σημαντικά, που κάνετε αυτόν τον χρόνο .

Σας ευχαριστώ πολύ.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Βέρα Νικολαΐδου): Το λόγο έχει ο Υφυπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, κ. Αηδόνης.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΗΔΟΝΗΣ (Υφυπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης): Θεωρώ ότι εκείνο, για το οποίο πρέπει να δίνουμε μάχη όλοι μας, είναι ότι πρέπει, επιτέλους, ο λόγος να είναι πάντα αξιόπιστος και να έχει να κάνει με τα χρονοδιαγράμματα. Αν και σήμερα υπάρχει ένα πρόβλημα στην πολιτική και αυτό είναι ότι αυτά τα οποία λέμε πολλές φορές, όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με τα λόγια μας, δεν μπργεί τόσα πολλά προβλήματα.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα, από τη δική μου πλευρά ως πολίτης παρακολουθώντας είναι ότι δεν μπορώ να ανεχθώ σε μία κοινωνία και σε μια πολιτεία, όπως είναι αυτή σήμερα, να υπάρχουν –δυστυχώς- τεράστιες καθυστερήσεις για να πάρει ένας άνθρωπος, ο οποίος έχει αποφοιτήσει από την Ιατρική Σχολή, μία ειδικότητα. Αντιλαμβάνεστε ότι όταν και εφόσον ένας απόφοιτος μίας Ιατρικής Σχολής χρειάζεται έως έ_

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

http://www.nasiokas.gr/ektoras.html

Ο αξιοτιμος βουλευτης του ΠΑΣΟΚ μαλλον δεν εχει ιδεα για την πραγματικοτητα σχετικα με τις ειδικοτητες........

Το θεμα ειναι οτι απαντηση πηραμε... θα το κανουν! Αισχος και ντροπη!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

http://www.nasiokas.gr/ektoras.html

Ο αξιοτιμος βουλευτης του ΠΑΣΟΚ μαλλον δεν εχει ιδεα για την πραγματικοτητα σχετικα με τις ειδικοτητες........

Το θεμα ειναι οτι απαντηση πηραμε... θα το κανουν! Αισχος και ντροπη!

Αυτο που πηραμε σαν απαντηση ειναι οτι θα επανελθουν με νεο προσχεδιο μετα απο τον Ιουλιο ..... Μαλλον απο του χρονου !!!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

http://www.nasiokas.gr/ektoras.html

Ο αξιοτιμος βουλευτης του ΠΑΣΟΚ μαλλον δεν εχει ιδεα για την πραγματικοτητα σχετικα με τις ειδικοτητες........

Το θεμα ειναι οτι απαντηση πηραμε... θα το κανουν! Αισχος και ντροπη!

Αυτο που πηραμε σαν απαντηση ειναι οτι θα επανελθουν με νεο προσχεδιο μετα απο τον Ιουλιο ..... Μαλλον απο του χρονου !!!

Δεν καταλαβα κατι τετοιο...αλλα μια γρηγορη ματια εριξα... οπως και να εχει, να μας αφησουν στην ησυχια μας δεν το χουν σκοπο!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

το μεχρι Ιουλιο το λεω απο τα λογια του Υπουργου οτι δε προλαβαινουν για διαλογο και για αυτο το θεμα αφου εχουν τις συγχωνευσεις τωρα....

Οσον αφορα αφορα το σχολιο μου για του χρονου το στηριζω στο γεγονος οτι η νεα Επιτροπη Εκπαιδευσης μετα την προσθεση και αλλου μελους εχει θητεια για εναν χρονο περιπου μεχρι το μαιο του 2012 συμφωνα με την αποφαση του Υπουργου,,,,,

Με ποσα λεφτα δε μας ειπανε βεβαια....... Αληθεια ποσες εφημερειες θα πληρωνοντουσαν με αυτα τα λεφτα????

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

το μεχρι Ιουλιο το λεω απο τα λογια του Υπουργου οτι δε προλαβαινουν για διαλογο και για αυτο το θεμα αφου εχουν τις συγχωνευσεις τωρα....

Οσον αφορα αφορα το σχολιο μου για του χρονου το στηριζω στο γεγονος οτι η νεα Επιτροπη Εκπαιδευσης μετα την προσθεση και αλλου μελους εχει θητεια για εναν χρονο περιπου μεχρι το μαιο του 2012 συμφωνα με την αποφαση του Υπουργου,,,,,

Με ποσα λεφτα δε μας ειπανε βεβαια....... Αληθεια ποσες εφημερειες θα πληρωνοντουσαν με αυτα τα λεφτα????

Ας ελπισουμε μονο το νεο προσχεδιο να ειναι πιο λογικο απ'οτι αυτο, και να μην αδικηθουμε οσοι περιμεναμε χρονια ολοκληρα!

Και εγω απο τα λεγομενα του Λοβερδου(το εχει αναφερει σε μια συναντηση με τους πανεπιστημιακους) μαλλον υπερ τις ειδικοτητας προ πτυχιου το κοβω... και εμεις οι εν αναμονη δεν θα αντιδρασουμε οπως τωρα, και θα εχουν ελευθερωθει ενα σωρο θεσεις... η λογικη μου αυτο μου λεει.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αυτο που πηραμε σαν απαντηση ειναι οτι θα επανελθουν με νεο προσχεδιο μετα απο τον Ιουλιο ..... Μαλλον απο του χρονου !!!

Δεν τους εμποδίζει κανείς να κάνουν, αν θέλουν, embaaa , διάλογο τον Ιούλιο, και τον Αύγουστο (που είναι παχιές οι μύγες, και όλοι κάνουν τα μπάνια τους), να το περάσουν στο θερινό τμήμα της βουλής. Δικαιολογίες για το καλοκαίρι δεν υπάρχουν, ακούω από τώρα "η υγεία του λαού δεν μπορεί να περιμένει", "δεν υπάρχουν λεφτά για πέταμα", κλπ κλπ.

emgoal

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Αυτό που τους βιάζει είναι να κοπούν θέσεις με τις συγχωνεύσεις. Από κει και πέρα όποτε και να περάσουν νομοσχέδιο το ίδιο τους είναι, είτε το καλοκαίρι είτε μετά. Χαρακτηριστική η ατάκα "πιστεύω ότι αυτή η Κυβέρνηση θα προλάβει να το κλείσει".

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καποια νομοσχεδια και να θελουν, το συνταγμα δεν επιτρεπει να ψηφιστουν σε θερινα τμηματα, χωρις να τεθει σε ολη τη βουλη...ελπιζω αυτο να ειναι ενα απο αυτα!

Αλλα και να το περασουν...αν συνεχισουμε αγωνα μπορει να μην τεθει σε ισχυη... μην το ξεχναμε αυτο! Και οι δικηγοροι με τις αντιδρασεις τους το δικο τους εκαναν στο τελος... και ας ειχε ψηφιστει ο νομος για το ανοιγμα του επαγγελματος!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Καποια νομοσχεδια και να θελουν, το συνταγμα δεν επιτρεπει να ψηφιστουν σε θερινα τμηματα, χωρις να τεθει σε ολη τη βουλη...ελπιζω αυτο να ειναι ενα απο αυτα!

:blink: Υπάρχουν καλοκαιρινά και χειμωνιάτικα νομοσχέδια;

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δείτε εδώ----->http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/96-99.html Να κάτι τέτοια βλέπει ο Λοβέρδος κ θέλει να βάλει εξετάσεις.Πιστεύω αυτή τη φορά θα περάσει το νομοσχέδιο απλά δε ξέρω πόσο θα σεβαστεί τους παλιούς που περίμεναν

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Οχι Τασο, απλα ο αδερφος μου που ειναι δικηγορος μου ειπε οτι υπαρχει διαταξη για το ποια νομοσχεδια θεωρουνται επειγοντα και περνανε και καλοκαιρι που ειναι κλειστη η βουλη... μονο αυτα περνανε... ολα τα υπολοιπα πανε απο Σεπτεμβρη.

Ελεος ρε συ! Ακου θερινα νομοσχεδια! :blink:

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

και ποιοι καθορίζουν το επείγον;

Καθένα από τα τρία θερινά τμήματα αποτελείται από εκατό βουλευτές, εκ των οποίων οι πενήντα ένας ανήκουν στο ΠΑ.ΣΟ.Κ. . Ο Κανονισμός της Βουλής δίνει το δικαίωμα στο κόμμα να αντικαθιστά βουλευτές που θεωρούνται... ύποπτοι να μην υπερψηφίσουν κάποιο νομοσχέδιο, με άλλους που θα είναι περισσότερο συντεταγμένοι στην κομματική γραμμή.

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Δεν εχεις και αδικο... αλλα και τοτε με το νομο πλαισιο για τα πανεπιστημια το ιδιο πηγαν να κανουν, το πηρε πρεφα ο κοσμος, εγινε ο χαμος και τελικα αποσυρθηκε... μια νυχτα καλοκαιριου ειχε ψηφιστει και αυτος!

Link to comment
Μοιράσου σε άλλους δικτυακούς τόπους

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Δημιουργία νέας...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.